31 Ağustos 2013 Cumartesi

İntikam Benim izle – Dead Man Down Türkçe Dublaj Full, HD, 2013 izle




İzlemek için => İntikam Benim izle – Dead Man Down Türkçe Dublaj Full, HD, 2013 izle
Victor patronu yüzünden ölen karısı ve kızının intikamını almaya çalışan, New York’un yeraltı suç örgütü liderinin sağ kolu olan cesur bir infazcıdır. Patronu gizemli bir katil tarafından tehdit edilince, Victor da detektifliğe soyunur. Bu sırada eski kurbanlardan biri olan Beatrice ise Victor’u baştan çıkarmaya ve ona şantaj yapmaya çalışır. Beatrice ile Victor’ın aralarındaki kimya onları şiddetli sonuçlara yol açan öç almaya sürükler.İntikam Benim Türkçe Dublaj HD izle izle - Full, HD, 2013 izle filmi 2013 yılında yayına girmiş ve bir çok film sever tarafından beğeni ile izlenmiştir. Dünya sinema severleri tarafından verilen puanlarla İMDB puanı 6.5 olarak belirlenmiş ve kadrosunda Colin Farrell, Dominic Cooper, Isabelle Huppert, Noomi Rapace, Terrence Howard gibi dünyaca ünlü oyuncular bulunmaktadır. Yönetmen koltuğunda Niels Arden Oplev otururken filmin türleri ise 2013, Aksiyon / Macera, Dram, HD Filmler, Suç, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler şeklindedir. FilmSiteniz.Com iyi seyirler diler

Yönetmen : Niels Arden Oplev

IMDB Puanı: 6.5


İzlemek için => İntikam Benim izle – Dead Man Down Türkçe Dublaj Full, HD, 2013 izle

2013 yılı filmleri , 6.5 puan üzeri filmler , İntikam Benim izle , İntikam Benim Türkçe Dublaj HD izle 2011 izle , İntikam Benim Türkçe Dublaj HD izle 2012 izle , İntikam Benim Türkçe Dublaj HD izle 2013 izle , İntikam Benim Türkçe Dublaj HD izle 720p izle , İntikam Benim Türkçe Dublaj HD izle altyazılı , İntikam Benim Türkçe Dublaj HD izle altyazılı izle , İntikam Benim Türkçe Dublaj HD izle filmi 720p izle , İntikam Benim Türkçe Dublaj HD izle filmi full izle , İntikam Benim Türkçe Dublaj HD izle filmi hd izle , İntikam Benim Türkçe Dublaj HD izle filmi izle , İntikam Benim Türkçe Dublaj HD izle fimi , İntikam Benim Türkçe Dublaj HD izle full izle , İntikam Benim Türkçe Dublaj HD izle full seyret , İntikam Benim Türkçe Dublaj HD izle hd izle , İntikam Benim Türkçe Dublaj HD izle hemen izle , İntikam Benim Türkçe Dublaj HD izle hızlı izle , İntikam Benim Türkçe Dublaj HD izle izle , İntikam Benim Türkçe Dublaj HD izle kaliteli izle , İntikam Benim Türkçe Dublaj HD izle seyret , İntikam Benim Türkçe Dublaj HD izle sinema çekimi izle , İntikam Benim Türkçe Dublaj HD izle takılmadan izle , İntikam Benim Türkçe Dublaj HD izle tek parça 720p izle , İntikam Benim Türkçe Dublaj HD izle tek parça full izle , İntikam Benim Türkçe Dublaj HD izle tek parça hd izle , İntikam Benim Türkçe Dublaj HD izle tek parça izle , İntikam Benim Türkçe Dublaj HD izle tek parça tamamını izle , İntikam Benim Türkçe Dublaj HD izle tek part izle , İntikam Benim Türkçe Dublaj HD izle tüçe dublaj , İntikam Benim Türkçe Dublaj HD izle türkçe altyazılı , İntikam Benim Türkçe Dublaj HD izle türkçe altyazılı izle , İntikam Benim Türkçe Dublaj HD izle türkçe dublaj izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder